خدایا!

 

خدایا...!

گاهی تو را بزرگ میبینم و گاهی کوچک ...!

این تو نیستی که بزرگ میشوی و کوچک ...!

این منم که گاهی نزدیک میشوم و گاهی دور ...!



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

doorsa
ساعت14:57---4 خرداد 1393
man omdammmmmmmmmmmmmm salam elham z nadia
پاسخ:علییییک سلام خوش اووومدی


ELHAM
ساعت14:41---4 خرداد 1393
محمد جون سلام داداش...اخ ببخشید سلام شوهر خواهر!!!!!!!!!

mohammad
ساعت14:41---4 خرداد 1393
من که نمیتونم تو گوشی بهت بگم زشته گوشیم به روم نیار افرین دخترخوب

خو چرا همه چی منو به دوستات گفتی شیطون خخ چندتا دوسم داری؟
پاسخ:چی؟؟؟؟؟


ELHAM
ساعت14:35---4 خرداد 1393
من میخوام با عزی جون اشنا شم باید بدونم خواهرم با کیا حرف میزنه...
پاسخ:خخخخخ اوکی


الهام
ساعت12:41---4 خرداد 1393
نادی ببخشید قاتی پاتی شد...تو وب درسا بودم نمیدونم چطور سر از اینجا دراوردم..
پاسخ:خخخخخخ


الهام
ساعت12:27---4 خرداد 1393
نادیییییییییییییی کجایییییییییییییییییییی؟اعصصصص صصصصصصصصصاب ندارم.........گفتممممممممممم ساعتتتتتتتتتتتت11 میام....پسسسسسسسسسس کجایییییییییییی؟
پاسخ:دهههههههههع نتونستم بیام خو


الهام
ساعت11:28---4 خرداد 1393
نادی به جای عزی میگم الناز بهتره...سحر سلام رسوند..عکسم خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه اون الناز رمزیه هههه اره خوبه به سحرم بگو حرف نزنه که جفت پا میرم تو حلقشا


محمد
ساعت23:44---3 خرداد 1393
دوستت راست میگه بعدا شوهرت و باهاش اشنا کن خانومم
پاسخ: اونا خودشون دورادور تو رو میشناسن


محمد
ساعت23:41---3 خرداد 1393
رو یشنهادم فک کردی خانومی بیام


به خدا خوشبتت میکنم قوووول بعدشم انقدر تو وبت جواب پسرارو نده من اعصاب ندارم ی چی میگما شیرفهمه افتاد گلم فک کن بعد بهم بگو بیام با بابات حرف بزنم فعلا شب خوش خواب منو ببیی خخ بای زنم دوست دارم
پاسخ:اووووهوووو حالا مگه چی میگم به پسرا درضمن تو درطول روز کم باهام حرف میزنی که اینجا اینارو میگی ؟؟؟ خواب تو رو ببینم که سکته رو میزنم تو خواب
حواستون باشه با شما دوتام!!! لازم نی حرفای خصوصیتونو تو وب بزنین...تازشم من باید اول موافقت کنم باباب نادیا کاره ای نیسسسسسس گرفتی عزی؟بابای گلم؟؟;-)


الهام
ساعت21:37---3 خرداد 1393
نادیا وب عالی بود عالی تر شد...فقط اهنگش چرا عوض نشد.؟.میگم عکس میخوام بزارم ..سایزش مهمه؟
پاسخ:اهنگش عوض شده من میرم .... عکسم هرچی میخای بزار اگه خیلی حجمش زیاد بود خودش میگه ....


الهام
ساعت21:33---3 خرداد 1393
نادی به ازی بگواینقدر loveنترکونه..
پاسخ:خخخخخ اولا ازی نه و عزی بعدشم به تو چه ؟؟؟ ها ؟؟؟


الهام
ساعت20:56---3 خرداد 1393
نادیا نمیخوای منو با شوهر خواهرم اشنا کنی؟ ناسلامتی خواهر زنشم..
پاسخ:الی هر وقت اومد چشششم
الهام من سر بابام غیرتیماااااااا گفته باشم...


atefeh
ساعت17:32---3 خرداد 1393

نفــــس بکش !

نفــــس بکش !

نفــــس بکش لعـــنتی !

نفــــس بکش !

نفــــس . . .

دکــــتر سرش را تکـــان میدهد و پرســـتار هم

دکـــتر عرقـــش را پـــاک میکند

و کوه‌های سبـــز بر صفحه ی مانیتور کویـــر می‌شوند !

.

.

.

خــــــدآآآآآآآآآ میشــــه ؟؟!!



mohammad
ساعت15:07---3 خرداد 1393



نادیا همه زندگیم خیلی دوست دارم بخدا اگه بگی بیای شهرستان

میام خواستگاریت فقط بگو دوسم داری عاشقتم همسر گلم

عاشقت محمد(عزرائل)
پاسخ:میشناسمت بابا منم خیلی دوست دارم باورکن ولی زشته اینقد نگو مردم منحرف میشن


روناک:تو خجالت نمیکشی؟!؟!؟!؟!!؟ همینجوری پاتو میذاری تو وب مردم هرچی خواستی میگی؟ناسلامتی یه دختر 13 ساله دارین شما بعد این حرفا چیه میزنین به هم؟؟؟؟؟اه اه اه حالم بد شد . . . . . . .خخخخخخخخخخ شوخی کردم بابای گلم


mohammad
ساعت15:03---3 خرداد 1393
loveeeeeeeeeeeee azizam booooooooos
پاسخ:نگوووو بابا بد اموزی داره عسیسم


doorsa
ساعت14:55---3 خرداد 1393


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
14:44 | شنبه 3 خرداد 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥