اگه اینو میخونی جواب بده!!!
  • از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…
  • شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.
  • اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.
  • یه شب با یه شماره دیگه اس داد
  • برا همین نرفت تو بلک لیستم نوشته بودکه
  • اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو.
  • بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست براش فرستادم
  • چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.
  • دیگه ا………س نداد نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد.
  • دیگه سراغمو نگرفت انگار نه انگار که من “هستم” به هرحال اعتراف میکنم که
  • خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.
  • اگه الان اینارو میخونی،
  • ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی.
  • قول میدم بچه ی خوبی بشم !
  • هم تو مسابقه ها شرکت کنم هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه داخل شبکه شم ..!
  • ایرانسل دوسِت دارم !

 

.

.

.

.

.

.

خخخخخخخخ!!!روانیم خودتونینمرددوااااالا



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

minoo
ساعت14:55---9 دی 1393
خخخخخخخخخ دوس میداشتم لامصب بد جور برده بود منو و فاز 4 خط دیگه ادامه میدادی گریم میگرفت
پاسخ:khkhkh


ELHAM
ساعت21:10---1 تير 1393
اونو که میدونم تهرانه مگه اینرنت گوشیش وصل نیست ....دلم واسش تنگیده برم زنگ بزنم ببینم چه کار میکنه...بیمعرفت شده رفت
Ey vaaay chera zizam???


ELHAM
ساعت16:24---1 تير 1393
وب روز به روز باحال تر میشه نادی کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نادیا تهرانه تا یه هفته


samira
ساعت1:04---1 تير 1393
خیلی سر کاری بود ها ولی باحاله: -))
خخخخخ


درسا
ساعت21:10---31 خرداد 1393
عاااالي روناك جونممممممممممم
مرسی عشقمممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
20:9 | شنبه 31 خرداد 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥