خدایا...

خدایا خبر داری شوخی شوخی داریم پیــــــــــــــر میشیم؟؟؟

قرار نیس مارو یه خورده به آرزوهامون برسونی؟؟؟!؟!؟!



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

عشق2طرفه
ساعت17:36---22 تير 1393
خخخخخخخ خدانکنه الا بفهمه کاتو میکنه
ههههه پس همون بهتر نفهمه چون من هنو جوونم آروزها دارم


عشق2طرفه
ساعت11:58---20 تير 1393
خخخخخ من با الا که دوست شدم روناک یه سالش بوده حالا هیچی نشده حرف از پیری میزنه خخخخخخ
پاسخ:خخخخخ
بمیری تو ممدی !!!!!


ELHAM
ساعت14:48---18 تير 1393
هــــی روزگــــــار

مـــــن بــدرکــــ

خودت خسـته نشـدی ؟؟!!!

از دیـــدن

تصـویــــر

تکـــــراری

درد کـشیـدنـــــ مــــن ... ؟!!!


محمد و مونا
ساعت21:47---17 تير 1393
تنت را بسپار به دنیای لخت من به آغوش گرم من

بیا هم آغوش من شو

چیزی نمیخواهم فقط میخواهم برای تو بهشتی بسازم

از جنس هوس
اوه اوه اوه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
21:0 | سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥