بازم به بعضیا باید گفت...!خخخ

به بعضیام باس گفت شما ^روغنی ^ما ^اب ^
خودتم بکشیااااااااا!!!!؟؟؟؟؟؟باهات قاطی نمیشم حالا هی هم بزن!!!!!!!!!!!



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت12:34---28 تير 1393
ممون بابت نظر زیبایی که دادی
پاسخ:خواهش


بهار توت
ساعت0:34---25 تير 1393
سلام
اوخی چه خوشمله وبت ...
قابل شما رو نداره!خخخ


عشق2طرفه
ساعت12:01---24 تير 1393
دیگه خودت از طرف من بهش تبریک بگو ... اگه میدونستم یه جا به بچه های وبت تبریک میگفتم خلاااااص والا .... دیگه نگی خب بیا تبریک بگو که دیگه نمیام اوکی؟؟؟
خخخ باوشه حلا این بار قبول کردما!!!!خب حالا چرا نمیای تبریک بگی؟هان؟؟؟خخخخ کنه هم خودتی ممدی :-q


عشق2طرفه
ساعت11:57---24 تير 1393

نادیا رو نمیدونم هوادار کدوم تیم بوده ولی تو هم آلمان بودی به تو هم تبریک میگم دختر حالا راضی شدی؟
خخخ نه هنو نادیام آلمانی بود به اونم تبریک بگو:-q



عشق2طرفه
ساعت11:54---24 تير 1393
نه حالا بوق که نیستین ولی خب درسا رو دیدم مثل خودم هوادار آلمانه گفتم بهش تبریک بگم
نوچ تا به ماهم تبریک نگی قبول نی!!!حالا خودت میدونی خخخ


عشق2طرفه
ساعت10:45---24 تير 1393
خخخخخ باحال بود

درساخانم قهرمانی آلمان مبارکمون باشه
اوهوووو مبارکتون؟؟؟؟من و نادی بوقیم اینجا نه؟؟؟خخخ


درسا
ساعت0:56---23 تير 1393
اره فقط المااااااااان
أهه باز أين مسي
ديدي خيطمون كرده بود دقيقه٩١
ريدم تو هيكلششششششش
هووووووووووورااااااااااا آلمان برد،،،،یننی من ایولــــــــــــ دارم اساسی چون قبل بازی همین نتیجه رو پیش بینی کردم!!!اگه میخواستین نتیجه بازی های بعد جام جهانی رو بدونین در خدمتم!خخخخ


درسا
ساعت0:06---23 تير 1393

نزن أين حرفا رو ابجي خخخخ
داري فينال ميبيني انشالله المااااااان قهرمان ميشه
کلا پرچم آلمان بالاس



درسا
ساعت23:01---22 تير 1393
سلامممممممم دوروز نبودم دالتون برام تنكيد ميدونمممممم
نادياااااااااااا ارشاوير اون روزا ي جيز هايي كفت بهت بكم خخخخخخخخخخخخ
خدا هم تورو هم اون آرشاویرو خفه کنه الـــــــــــــهی!!!خخخ نادی نی فعلا اوووووووه اگه بدونی چقدرم دلتنگت شده بودیم!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
18:45 | یک شنبه 22 تير 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥