خیانــت

 

 

 

•*•NADIA•*•



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

عشق سید محمد موسوی (والیبال)
ساعت0:30---3 شهريور 1393
وب لاو بوس والیبال و پسسس گرفتم بیاین از این بع بعد وبم
Ok


ava
ساعت20:21---2 شهريور 1393
man barjashtam
Salam jijal


باران
ساعت16:29---2 شهريور 1393

اررررره عزیزم نادیا جونم ♥ باعلی آشتی کردیم خدااخرمونوخیر کنه چون هی قهرواشتی میکنیم واااااای خدا خخخخ
@_@...وااای خیـــلی خوشحال شدم بارانی



•●♥ɲɪʅơƒʌɾ♥●•٠·˙
ساعت11:27---2 شهريور 1393

ۼـصـ♢ـﮧ هـاے بـــ★ـے تحــ¡ــمڵ



✘ســےگـآړҐ ړا بـےړۅכּ مےڪـݜـم . . .✘



✘כּـﮧ بـړاے ایــכּ ڪـﮧ ڪسے از נۅנݜ ﺂزړנﮧ כּـݜـۅנ !✘



✘بـړاے ایـכּڪـﮧ כּـمےخـۅاهـم ڪـسے נړ ۼـم ۅ נۅנ سـےگـآړҐ ݜـړیـڪ ݜــۅנ ✘چرا نمیای وبمبا تبادل لینک چطوری


پاسخ:من که همـش میام.چشـم لیـنکی


atefeh
ساعت17:24---1 شهريور 1393
خدایا ڪسے غیر از تــو


با مَــــטּ نیستــــ...


خــــــــــــــــــدایا!

مَــــטּ دلـــــم قرصِ


ڪسے غیر از تــو با مَــــטּ نیستــــ...



خیالت از زمیـــــטּ راحت،


که حتے روز، روشـــטּ نیستــــ!



ڪســـے اینجـــا نمے بینــــه ڪه


دنیــــا زیــر چشــماتِـــ !


یـــه عمــره یادمـــوטּ


رفتـــه زمیـــטּ دار مـڪافـاتِـــ



فراموشم شده گاهے ،


که این پاییــــטּ چه ها کردمــ!


که روزے باید از اینجا


بازم پیش تـو برگــــردمـــ!


خــدایا وقتـــــــــ برگـشتـــــــטּ


یه ڪــم با مَــــטּ مدارا ڪـــטּ


شنیدم گرمِ آغوشتــــ


اگه مے شه منمـــ


جا ڪــــטּ...


کاش هرگز نمی دیدمت تا


امروز غم ندیدنت رابخورم ...



کاش لبخندهایت آنقدر


زیبا نبودند که امروز آرزوی



دیدن یک لحظه فقط یک لحظه



از لبخندهای عاشقانه ات را داشته باشم ...


کاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد ...


تا امروز چشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند


و اشک بریزند ...



کاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم


تا امروز با


خود نگویم : " آخه او که میدونست


چقدر دوستش دارم
Nice


ELHAM
ساعت15:23---1 شهريور 1393
good by.برووو گمشووو رمان بخون منم میرم

ELHAM
ساعت15:19---1 شهريور 1393
بروووووووووو کاریکاتورو دانلود کن..توپه...عاشقش میشی..
پاسخ:خا.فعلا بای


ELHAM
ساعت15:17---1 شهريور 1393
درسا باز وب درست کرد...بیکاره؟؟؟رفتی؟؟؟
پاسخ:وبش هک شدددده


ELHAM
ساعت15:10---1 شهريور 1393
نادیا اشتب شد..ارامش غربت ادامه دنیل و افسونه.داستان امیر عرشیا با دایانا..فعلا نمیاد بیرون..
پاسخ:اوکی


ELHAM
ساعت15:04---1 شهريور 1393
اوه یس..خلاصه ما که نمیریم..خوش بگذره.
پاسخ:خخخ.اره


ELHAM
ساعت15:00---1 شهريور 1393
هیچی سوم بشیم هم ارزش داره..
پاسخ:اونجا که مثل تهران و ساری و اینا نیس که


ELHAM
ساعت14:59---1 شهريور 1393
نادی سیگار شکلاتی دان کن بریز تو فلش..امشب فلش یادت نره..
پاسخ:امشب نمیام.جشن عقد دعوتم


ELHAM
ساعت14:48---1 شهريور 1393
خخخخخخخخخخ

به نطرم سنسی میخواد ببره...از استرس میمیریم..من نــــــــــــمیرم..
پاسخ:سنسی رو وللش.ما بریم تر بزنیم بیایم که چی؟


ELHAM
ساعت14:44---1 شهريور 1393
من دارم حرص میخورررم

حیف شد..اگه بریم مالزی میای؟؟؟
پاسخ:.خخخ.نه باووو.دکل مالزی نریم نمیشه


ELHAM
ساعت14:06---1 شهريور 1393
پس چرا نداررره؟؟؟؟؟؟؟

گمشو باورت نمیشه..

نادی اعصابت داغون نی؟؟؟
پاسخ:میگم واس من داره.شاید مشکل سیستمه توعه.نه زیاد داغون نی


ELHAM
ساعت14:02---1 شهريور 1393
نادیا به خدا من با لب تاپ اومدم..

اهنگ نداررررررررررره..
پاسخ:من همین الان بودم.دااااره


ELHAM
ساعت14:01---1 شهريور 1393
اووووووووومدم خوش اومدم...درسا نی؟؟
پاسخ:نوچ


درسا
ساعت20:16---29 مرداد 1393
بچه ها ادرس وب جدیدم بیاین
www.seyedmohamadmosavi.blogfa.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
15:54 | چهار شنبه 29 مرداد 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥