هــعــــــی

تا حالا شده در اتاقتو ببندی !؟

چراغا رو هم خاموش کنی ...

پتو رو بکشی رو سرت ...

چشاتو اون زیر باز کنی !!!

صدای نفسهاتو بشنوی ...

تیک تیک ساعت پتک بشه تو مغزت ...

سیاهی ببینی . تنهایی ببینی . یاد گإشته بیوفتی ...

گریـت بگیره !!!

بخوای ولی نتونی ضجه بزنی ...

هق هق هاتو قورت بدی تا کسی نشنوه صداشو ...

بعد بفهمی چقد تنهایی ...

بعد بفهمی چقد بیکسی ...

بعد بفهمی بر عکس شلوغی دورت . کسی تو شبای بی کسیت همدمت نیست ...

خدایی خیــلی سختـــه ...!

 

 

 

~NADIA~



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

مجید اصغرزاده
ساعت17:25---17 مهر 1393
وبلاگ بسیار زیبایی دارید ممنون میشم به منم سر بزنید.و اگه با تبادل لینک موافقید بگید
پاسخ:اوکی


pirooz
ساعت17:45---10 مهر 1393
تنهایی یعنی آهنگی رو ک عاشقشی... و تک تک کلماته زندگیت رو بیان میکنه..اینقققدر گووش بدی..ک ازش متنفر بشی!!! تنهایی یعنی این....!!

ملیکا ( دیوونه های مجازی )
ساعت18:54---30 شهريور 1393
سکــــوت و صبـــوري ام را...
به حساب ضعف و بي کسي ام نگذار...
دلم به چيزهايي پاي بند است..
که تـــــو يادت نمي آيد......


maryami
ساعت16:55---29 شهريور 1393
یکی بود ، یکی نبود

من موندم و اون نموند

من دیدم و اون ندید

من خواستم و اون نخواست

من التماس کردم و اون نشنید

من هستم و اون رفته !

من خستم و اون....


atefeh
ساعت15:49---29 شهريور 1393
شرمنده عزیزم من یکم قاطی کردم نرو تنظیمات وبلاگ برو ویرایش قالب بعد توی کد قاب وبلاگ بگرد و head رو پیدا کن بعد کدتو کپی پیست کن بعد head درست میشه عزیزم
پاسخ:اشکال نداره عزیزم...بازم ممنون


atefeh
ساعت15:43---29 شهريور 1393
سلام عزیزم
برو تنظیمات وبلاگ کد مورد نظرتو کپی کن pasteکن توی اسکریپت های اختصاصی:
سوال داشتی بازم ازم بپرس عزیزم
پاسخ:ممنوووون گلم


آرام
ساعت14:11---27 شهريور 1393
کفش هایم در راهش پاره شد
انکه مرا فقیر می خواند...
:-(((


atefeh
ساعت18:47---20 شهريور 1393
شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے


صبارونالدو
ساعت20:41---18 شهريور 1393

پاسخ:-_-


atefeh
ساعت17:28---18 شهريور 1393
تو این “مـــَــن ها “ را از خودت “مــِـن‌ها” کن

من میـمیرم برای باقی مانده ات . . .


reza
ساعت22:33---17 شهريور 1393
تا آخر عمرت مدیونی به کسی که باعث شدی

بعد از تو دیگه عاشق هیچ کس نشه و بعد ولش کردی...

میفهمیییییییییی؟؟؟!!!این بزرگترین گناهه
BiG likeپاسخ:


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
17:25 | دو شنبه 17 شهريور 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥