سلااااااااام خل و چلای خودممممممم:-)

خوبین دیگه همه?

تو این پست میخوام هرکی اسم عشقشو بنویسه!خدایی بی انصافین اگه نظر ندین!

هیچ دلیلیم نداره فقطططططط جهت کنجکاوی:-)پس چی?اسم عشقتووووووون

دوستون دارم فعلا بابای

 

 

 

 

Ronak



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

شقی3
ساعت14:56---26 آذر 1393
اینم از اس و فامیلی عشقم:AH
پاسخ:اخ اخ اخ شلغم از دست رفتیـــا با اون پسره -_-


محمد
ساعت12:36---23 آبان 1393
داشتم ... ولی دیگه ندارم .. خخخخخ بیخیال عشقو عاشقی کیلو چنده ...
Barikalllllllaaaaaaa


جوجوی من ...!!!!
ساعت3:38---15 آبان 1393
سلاااااااااام خووووووووبی
مطالبت من که خوشم اومد
پس این جمله رو فقط به خاطر خودت میگم فداااااااااااایییییییییی دارررررررری آجی
به ماهم سر بزن
پاسخ:مرررسی عزیــــزم


ava
ساعت13:59---25 مهر 1393
عشق من تویی فخط
Qorbune ava jooooooon bram maaaaan
Albate bgama mn eshqe kheiliam:-p


mahdi
ساعت12:38---25 مهر 1393
درود
دمت گرم با پستات کلی حال کردم خوشحال میشم ی سری هم ب وب من بزنیو نظرتو راجشع بدونم راسی اگه با تبادل لینکم موافقی ی خبر بده در خدمتم
قربانت
Dorud aqa mehdiiiii Hattttman dadash miam


atefeh
ساعت16:54---24 مهر 1393
به سرنوشت بگویید:

اسباب بازی هایش بی جان نیستند

آدمند

میشکنند

آرام تر ...


atefeh
ساعت16:53---24 مهر 1393
افسوس ... آن زمان که باید دوست بداریم کوتاهی میکنیم آن زمان که دوستمان دارند لجبازی میکنیم و بعد برای آنچه از دست رفته آه میکشیم

reza
ساعت21:35---21 مهر 1393
fatemeh
:-))))


آیلین
ساعت19:30---20 مهر 1393

عشخ؟؟؟؟من عشخ ندارم البته دارمااااااااا ولی بیخی خخخخخخ
Eeeee aylin nadashtimaaaaa



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
19:12 | شنبه 19 مهر 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥