خسته نباشی سرنوشت!

حوصــــــله : ســـر !

عشـــــــق : پــــر !

ســــــــــر : درد  !

مغـــــــــز : هنـــگ !

دل  : تنــــــــگ !

چشــــم : تـــــر !

گـــــــوش : کــــر !

مـــــــــخ : رد !

خســـــته نباشــی سرنــــوشــت !!!

مرررررررسی از لطـــــفــت...!

 

○NADIA○



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

milad7
ساعت12:05---30 بهمن 1393
وقتــی آمــــد،

گفت:«مــــن با همه فـــــرق دارم»

ولی رفـــت...

مثل هـــمــه


mahshad
ساعت17:21---23 دی 1393
ashegi bad dardya.................
پاسخ:vaghaaaaan :(


درسا
ساعت13:30---13 دی 1393
هرکی جلو پام تله

گذاش من جوره دیگه دیدم

eblis
پاسخ:فدااااااش :)


ابنبات چوبی
ساعت23:05---7 دی 1393
اصلا این پستت خوراک حال خودمه
فردا امتحان ریاضی دارم عینه بدبختا یه ساعت نیم بیشتر نخوندم
ایول وبت روز به روز داره بهتر میشه مخصوصا قالبت خوکشلههههه
پاسخ:mrc


roki
ساعت11:50---2 دی 1393
وقتی میگی : "دیگه برای همیشه فراموشــــ✖ـــش کردم و هیچ احتیـــ♫ـــاجی بهش ندارم" و تمام بد و بیــراه ای دنیـــ☼ــــا رو نصیبش میکنی دقیقا همون لحظه زمانیه که بیشتر از همیشـــ☆ـــــه دلــــ♥ــت براش تنگ شده ... و این خیلــــ♣ــــی بده ..

roki
ساعت11:50---2 دی 1393
♡دِلم داغون♡ ☜توام با اون☞ ⇂زيرِه بارُون⇃ ↦رَفتي آروم↤ ♞سَرت گَرمُو♞ ♝تنم سَردو♝ √لَبات خَندون√ ??چشام گريُون?? ♥دِلت قُرصُ♥ ♥دلم ويرون♡ ✧چِه حاليم✧ ↡زيرِه بارون↡ ↷فِرشتَم شـــد↶ ↯واسَم حيوون↯ ✘بازَم سيگار✘ ♧کِه سوخت آروم..

nadiiii
ساعت14:37---1 دی 1393
Asan webet aliiiiiie
Mifahmiiii? Aliiiiiii
پاسخ:mrc nadi jooon


nadiiii
ساعت14:35---1 دی 1393
Vaqan khaste nabashiiii ke maro servis kardiii

pirooz
ساعت14:56---30 آذر 1393

باخیال راحت رفتی…
پشت سرت کاسه ای آب ریختمو راهیت کردم…
تا با دل خوش بروی
اما ندانستی:
کاسه را با اشک های دیشبم پر کرده بودم…


شقی3
ساعت14:08---26 آذر 1393
این پستت خیلی قشنگ بود
پاسخ:مرررسی شقی جووونم


reza
ساعت23:50---24 آذر 1393
دنیای امروز ما دنیای روابط آدم ها با آدم ها نیست!!!
دنیای روابط نقاب ها با نقاب هاست!


محمدرضا هکـــــر
ساعت14:39---18 آذر 1393
heeeeeeeeey refigh in rozha koos ziyad migam

be del nagir
پاسخ:-__- are dada


pirooz
ساعت10:55---18 آذر 1393
خــوب ِ مــن ،

همین جا درون شعرهایم بمان

تا وسوسه یِ دوستت دارم هایِ دروغینِ آدمها مرا با خود نبرد

به سرزمین هایِ دورِ احساس ؛

من اینجا هر روز با تـو عاشقی می کنم بی انتها

شعرِ من بهانه ایست برای مـا شدن دستهایمان

تا تکرارِ غریبانه یِ جدایی را شکست دهیم


DUYĞU
ساعت0:28---13 آذر 1393

یک بار خواب دیدن تومی ارزد به تمام عمر...
پس نگو...
نگو که رویاهای دور،خوش نیست...
قبول ندارم،گرچه خسته ام اما...دلم دریائیست ازیادت...
تاب وتوانش بیش ازاینهاست.....


DUYĞU
ساعت0:27---13 آذر 1393

ما همه با زندگی معامله می کنیم …!
با خودمان هم معامله میکنیم و با کسانی که دوستشان داریم هم …!
اگر نبخشی ، نمی بخشم
خیانت کنی ، خیانت میکنم
بدی کنی ، بدی میکنم
دروغ بگویی ، دروغ می گویم
و همیشه کوچک می مانیم ؛
بدون تجربه ی زندگی بالاتر و آرمانی تر …....


محمد
ساعت23:45---12 آذر 1393
ای بابا ... خخخخخ گوره بابای سرنوشت ..
پاسخ:^_^


♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت20:09---12 آذر 1393
سلام نادی منو یادته خوبی خوشی نادی من هی لاینم خراب میشد هی دلیلت اکانت زدم الان با لب تابم نصب کردم اینم ایدیمهarosakekoke123این عکسم عکس لانیمه منتظرتم بوج
پاسخ:اوکی نیلو جونم.منم لاینو پاکیدم


atiyeh
ساعت19:15---12 آذر 1393
به بغضی باس گفت؛رفتی؟؟

فقط از کنار برو قاطی آدما نشی..!!

آپم


یاس
ساعت2:52---12 آذر 1393
قـــدم نزن
این جـــا…
این شعـــر ها ، آن قدر بارانی اند
که می ترســم تمام لحظه هایتـــ خیس شوند…!


maryami
ساعت0:30---12 آذر 1393
آپم
پاسخ:ok azizam


ELHAM
ساعت22:02---11 آذر 1393

❂آدَمایی تو زِندِگیم بودَن❂
✘که اَلان دیگه واسَم مُردَن✘
↩اَمّا حَق نَداری پیشِ مَن ازَشون بَد بِگی↪
??«چون مَن پُشت سَرِ مُرده حَرف نِمیزَنَم»...!

پاسخ:like khare


atefeh
ساعت21:23---10 آذر 1393
من دخترم...
هرچقدر مغرور باشم...
هرچقد محکم باشم...
هرچقد بی تفاوت باشم...
یه وقتایی... یه روزایی... یه جاهایی...
دلم میگیره...!!
آره دخترم...
اما باغرور خاص دخترانه ی خودم... اون لحظه نمیگم بغلم کن...
نمیگم بوسم کن...جیغ میزنم...داد میزنم...میگم برو...میگم تنهام بذار...
اما خیلی بی انصافی... که ندونی تو اون لحظه... دلم گم شدن توی آغوش مردونه تو رو میخواد...
و گریه کردن رو شونه هات...
این برام ته ته آرامشه...!!!
پاسخ:likeee ^_^


atefeh
ساعت21:21---10 آذر 1393
به سلامتیِ مردی که
تو سختی و رنجِ بیش اَ اندازه ی زندگی....
ن غُر غُر کرد ، ن داد و فریاد کرد
ن کسی رو ناراحت کرد ، ن سیگار کشید
ن مشروب خورد ، نَ و نَ و نَ و..........
فقط دندوناشو رو هم فشار داد ، سرشم گرفت
پایینُ بی صدا اشک ریخــــ...!!


atefeh
ساعت21:21---10 آذر 1393
✔ﺣﺎﻟَـــــــﻢ ﺑِــــﻬﻢ ﻣﯿــــﺨــﻮﺭﻩ
ﺍﺯ ﺣﺎﻟَــــــــﻢ....
ﻭﻗـــﺘﯽ ﮐﻪ هــَــمــه ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨــن
ﺷـﺎﺩَﻣــﻮ,,,,,
✘ﻓﻘـــَـﻂ ﺗﻮ ﺧَـﻠﻮَﺕ ﻣﯿﭙﯿــﭽﻪ
ﺻِﺪﺍی ﻧﺎﻟَـــــــم...................آخ خدا....


atefeh
ساعت21:20---10 آذر 1393

درســت زمانی که ســرت جــای دیگری گــرم است




دل مـــن همینــــجا یـــــــــخ میـــــزنــد !




چه فاصــله زیــادی است از سـر تـو تا دل مــن .


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت20:11---10 آذر 1393
من…!

مرا که میشنـاسی؟! خودمم

کسی شبیه هیچکس!

کمی که لابه لای نوشته هایم بگردی پیدایم میکنی

مهربان، صبور، کمی هم بهانه گیر

اگر نوشته هایم را بیابی ، منم همان حوالی ام!!

دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت20:08---10 آذر 1393
مُراقــب بــآش

به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،

“شیـــــــطان” هَـــــم یه زَمــــــآنـی “فرشتـــــــــــه” بــود



از روے کینــه نیــسـت اگــر خـَنجــر بــه سـینــه ات مــے زننــد

ایـن مردمــــان تنـــها بــه شــرط چاقـــو

دل مــــے برنـد!


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت20:04---10 آذر 1393
آدم هــــا موجوداتـــی هســــتند که،

بــــرای نزدیکــــــ ـــ شدنشــــون،

باید ازشــــون دوریــــــــ کـــرد...


●๋•Mαɳια●๋●
ساعت20:01---10 آذر 1393
گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ
و نفسی تــازه کنمـــ ...

گــرد گــرد استـــ

این زمین

ایــنــ روزگــــار



به بعضیا باید گفت :
ﻛــﺎﺷــﻜـی ﺷـُـﻌـﻮﺭﺗﻢ،

ﻣـِﺜـﻞ ﻟـﻴـﺴـﺖ ﺩﻭﺳــﺘـﺎﺕ ﻫــﺮ ﺭﻭﺯ ﺑـﻪ ﺗــﻌـﺪﺍﺩﺵ ﺍﺿــﺎﻓـﻪ ﻣــﻴـﺸُـﺪ!


maryami
ساعت0:08---10 آذر 1393
آنقدر

فریادهایم را

سکوت کرده ام

که اگر به چشمانم بنگرید

کر می شوید…


ELHAM
ساعت22:33---8 آذر 1393
like
پاسخ:میسی


ELHAM
ساعت22:31---8 آذر 1393
هیییییییییییییییییی..
پاسخ:":(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
14:30 | جمعه 7 آذر 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥