زمین گرده مشتی

سـُـرعَتـــِشـو کـــــــــــَـم کـــــرد 
کــــــــــِشید کناڔ خیابوڹ
شیشــِـــہ رو داد پایــیــــــــــن 
یــــــہ شَب 60 تومَــــــــــن


√√√ نگا کــــــــــرد 

دید ⇦ خواهـــَــرِشـــــــــــــه ⇨

هــــــــــHeeeــــــــــہ
〇زمـیـــــن گِرده مَـــــشتــــــــــی〇

 

 

N@DIA



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

╭∩╮(︶︿︶) mohammad ╭∩╮
ساعت18:03---13 آبان 1394


برای یک بار هم که شده

از ته قلب بگو :

دوستت دارم!

تفنگی که دقیق نشانه نرود

می تواند

عمری یک نفر را

عذاب دهد


[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:12---13 آبان 1394
هــِـي به خودم ميگم ↓
فكر و خيال ديگه قــَـدِ قـــَن ✘∅
ولي خدايي ⇜
هيچكي نيس كه كنارم باشه قــَـدِ غــــٓم .. ✘∅


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت16:35---10 تير 1394
خیالت راحــتـــــ . . .

شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،

گیرا نیسـ ــت …!

نـــفرین ،

ته ِ دل می خـ ــواهد

دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر

ســــر و ته ندارد . . .


m░i░l░a░d░7░
ساعت16:17---27 خرداد 1394
من مانده ام …

و انبوهی از اندوه …

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت22:35---17 خرداد 1394
سکوت و صبوریم را

به حساب ضعف و بی کسی ام نگذار !

دلم به چیز هایی پایبند است که تو یادت نمی آید !


سارا یکتا(معاون شیطان)
ساعت16:35---31 ارديبهشت 1394
طرف برای آمارگیری اومده به بابام میگه:چند تا بچه داری؟بابام میگه: یکی آمار گیره میگه: تو شناسنامه که اسم دو تا نوشته بابام میگه: آهان اون یکی رو میگی؟ این دکوریه هر وقت اینترنت قطع بشه می یاد تو حال به دور میزنه میره تو اتاق خواب در همین حد

░m░i░l░a░d░7░
ساعت15:41---31 ارديبهشت 1394
گـاهـى …

دلـت”بـه راه” نیسـت !!

ولـى سـر بـه راهـى …

خـودت را میـزنـى بـه “آن راه” و میـروى …

و همـه ، چـه خـوش بـاورانـه فکـر میکننـد …

کـه تــــو … “روبـراهـى”….!


سارا
ساعت11:34---24 ارديبهشت 1394
گاهی اوقات چیزی نمیگویند
چون به نظرشان لازم نیست که چیزی گفته شود
با نگاهشان حرف میزنند،
به اندازه یک دنیا حرف میزنند
هرگز نباید از چشمان هیچ زنی ساده گذشت...

سیمون دو بووار


سارا یکتا (معاون شیطان)
ساعت14:48---19 ارديبهشت 1394
رمانتیک ترین لب و بزرگترین سینه کدومه؟... رمانتیک ترین لب ؛ لب دریاست.بزرگترین سبنه هم ؛ سینه قبرستونه برو از خدا بترس فکر کردی ما ار اوناشیم؟؟؟؟'پاتو ور دار ار روی تسبیحم.منحرف مفسد فی الارض.

░m░i░l░a░d░7░
ساعت17:56---16 ارديبهشت 1394
ﻋﺎﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺳﻴﮕﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺁﺗﻴﺶ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﮐﻨﻢ!!!

ﺩﻟﻢ ﺑﺎ ﺁﺗﺶ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺳﻮﺧﺖ ﮐﺎﻓﻲ ﺑﻮﺩ!!


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت16:27---3 ارديبهشت 1394
سلام عزیزم وقتت بخیر. دختر بدکاره ای به اسم معصومه با کمک دوس پسراش از طرف من کامنت غیر اخلاقی میذاره. اگه بهت داد من از طرف اون بیشعور و خودم مهندس سارا عذر میخوام ازتون.وبم بیا دوستانه.یه جکم سهمته بدم بهت................یه پیام واسم اومد بعد آخرش نوشته بود:ایرانی نیستی اگه کپی نکتیمنم کپی نکردم...الان من دیگه خارجی محسوب میشم.اوه مای گادمن ایران دوست داشت.ایران کیلی کیلی کوب...............خب دیگه من برمو کامنتو جواب دادی تو آپ قبلیم بده .بوس بای.
پاسخ:ok


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:46---30 فروردين 1394
اونـــیکــــه گــــفت تـــــا [ تَهِــــــش] هســـتم

تَهـّـــش خـــــنـכیـכو گٌـــفت [خـــالـی] بــــستم


سهیلا
ساعت18:01---26 فروردين 1394
وبت عالیه گلم اهنگت
موفق باشـــــــــــــــــــــی نادی خانم
پاسخ:mrc azizaaam


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:21---23 فروردين 1394
بعضیا کاری باهات میکنن که

یادآوری تمام لطف هایی که در حقشون کردی…

به شدت از خودت متنفـــــــــرت میکنن !


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:21---23 فروردين 1394
به بعضیا باس گفت:

اونی ک الان مال شماس هلاک مــــــــــــــا بود

در حد ما نبود پاسش دادیم به شما

مبارکتــــــون باشه


ıllıllı aida ıllıllı
ساعت12:37---20 فروردين 1394
ey val
پاسخ:^__^


سارا یکتا
ساعت15:16---18 فروردين 1394
دیروز با دوستم مهتاب سر یه موضوعی دعوام شد در حد بزن بزن.بعد دیدم یهویی وسط دعوا نشست روی زمین و شروع کرد به خندیدن.گفتم الاغ واسه چی داری میخندی؟گفت :چرا وقتی مشت میزنی مثل این فیلم هندیا صداشونو در می یاری؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت10:46---11 فروردين 1394
رفتم بانک گفتم هیشکی از جاش تکون نخوره همه بخوابن رو زمین بعد گفتم الکی مثلا من سارق مسلحم الانم تو کلانتریم اینا این الکی ها رو نشنیده بودن بی شعورا مث خر منو زدن..................سلام خوبی؟تو همبلاگیهات از سارا یکتا با معرفت تر هم دیدی؟؟؟؟؟نوچ دیدی ایمیلمم تو کامنتم گذاشتم دوس داشتی اد بنمو بعدشم جواب کامنت شرعی و اخلاقی و عرفی و اجتماعی وفرهنگی و...واجبه ها؟؟؟؟؟

سارا یکتا
ساعت20:13---6 فروردين 1394
امروز رفتم سوپر مارکت یه چیپس برداشتم و رفتم بیرون.یارو گفت :کجا؟گفتم:الکی مثلا پولشو دادم.گفت:بیارفتم جلو گفتم:چیه؟؟؟؟؟يدونه زد تو دهنم که تا یربع صدای زود پز میدادم.برگشته میگه:الکی مثلا من بقیه پولتو دادم.........................سلام سال نو مبارک.میگم اسم وبمو بذارم فضول خزری چطوره''؟؟؟؟

░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:10---5 فروردين 1394
به بعضیا باس گفت:

این بادی رو ک انداختی تو گلوت

قبلا تو معده ما بوده..

آره فدات شم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:08---26 اسفند 1393
❂دو روز که پیـــشش نبودم
شــــــــــدم
☜غَــــــــریبـــه☞
یکــــــی هم جامو گــــــــــرفت
که اسمش
☜رَقـــــــــیبه☞
کلًا رســـــم عاشقی این روزا
خیـــــلی
☜عجیــــــــبه☞
نمیــــدونم شایــدم
طــرفمون
☜نانَجـــــــیبــه☞
هـــــــــــــــه❂


سارا یکتا
ساعت17:04---25 اسفند 1393
دقت کردین وقتی بچه ای به دنیا میاد همه جمع میشن چه مامانیه چه خنده هاش مامانیه لباساشو چه مامانیه از بابایی خبری نیست کی یاد بابا میفتن؟؟وقتی پوشک بچه رو باز میکنن میگن ای بابا!!! چقدر ریده???????Hello good girl
پاسخ:heeeee


سارا یکتا
ساعت14:54---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان خوف . خوفی عایا؟؟؟؟امیدوارم از دوست پسرات عیدی توپی بگیری.

╭∩╮(︶︿︶) milad7 ╭∩╮
ساعت10:44---12 اسفند 1393
وقـتـے...


قـرتـے شـُـدهـ ---> شـاخـ !

هـرزهـ شـُـدهـ ---> دافـ !

عـشـقـ شـُـدهـ ---> خـاصـ !

لـاشـے شـُـدهـ ---> داشـ !

تـفـریـحـ شـُـدهـ ---> لـاسـ !

خـریـتـ مـحـضـهـ بـهـ چـشـمـاتـمـ اعـتـمـاد کـنـے !!!

تـنـهـایـے ---> پـرچـمـشـ بـالـاسـ !


mo3t@fa
ساعت20:52---7 اسفند 1393
BIG BAD LIKE
پاسخ:>_<


سارا یکتا
ساعت14:51---6 اسفند 1393
نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر ......و می دانی که کویر بدون باران زنده است پس برو بمیر خخخخخخخ سلام
Bf haye bi haya che khabar???
پاسخ:felan khabari ni


milad7
ساعت12:01---30 بهمن 1393
تـــ ـــ ـــ ــو را خُـــودم ،چشــم زَدم . . .

بـــس که نوشـــتمت میـــان واژه هــایم , شعــرهایم

بـــــی آنکه اســپــند بچـــرخانم


سارا یکتا
ساعت11:31---30 بهمن 1393
پلک بر پلک مي گذاري به خود مي گويي اندوه نيز مضحک است،زيرا تمام مي شود، پلک بر پلک مي فشاري و ميداني ،آنچه تمام مي شود تويي نه اندوه....bi maram Salam

پسربد
ساعت16:31---27 بهمن 1393
ینی میگی واسه این پستت کامنت نذاشته بودم>؟
پاسخ:nmidonm


pirooz
ساعت23:20---22 بهمن 1393
گاهی حس میکنم روی دستان خدا مانده ام.... خودش هم نمیداند با من چه کند!!!!!!

pirooz
ساعت23:18---22 بهمن 1393
خواستنِ دوبارهٔ بعضی‌ از آدمها ، مثل پیکِ آخر مشروبه نمیدونی بخوری حالتو بهتر می‌کنه یا بالا میاری …!

atefeh
ساعت18:20---20 بهمن 1393
م پادشاهــــــــــــــم

رفیقــــــآم تــاج رو سَــرم
پـَـس↚بــَــدפֿـــواهـامــو


atefeh
ساعت18:19---20 بهمن 1393
.....“ بـہ ساعت نگاـہ می‌ کنم : ....

.... حـכوכ سـہ نصفـہ شب است .....

چشم می‌بنـכم تا مباـכا کـہ چشمانت را از یاـכ برכـہ باشم

.... و طبق عاـכت کنار پنجرہ می‌روم ....

.... سوسوے چنـכ چراغ مهربان ....

وَ سایه‌هاے کشـכار شبگرכان خمیـכـہ و خاکسترے گسترכـہ بر حاشیه‌ها

.... وَ صـכاے هیجان‌ انگیز چنـכ سگ ....

.... وَ بانگ آسمانے چنـכ خروس ....

.... از شوق بـہ هوا می‌پرم چون کوכکی‌ام و ....

خوشحال کـہ هنوز معماے سبز روכخانـہ از כور برایم حل نشـכـہ است

.... آرے از شوق بـہ هوا می‌پرم و ....

.... خوب می‌ـכانـــــــم ....

..... سال‌هاست کـہ مـُــــــــرכه‌ام” .....


sara yekta
ساعت17:50---20 بهمن 1393
تو کوچه های شهر میفهمم اینو من : تنهایی آدمو ولگرد میکنه.سلام عرض شد. خوبی؟؟؟؟؟؟
پاسخ:salam khobam.mrc


atefeh
ساعت20:03---16 بهمن 1393
هی دختر بیا میخواهم رازی را بگویم!
پسرها عروسک ندارن !
درد ودل کردن وحرف زدن را یاد نگرفتن!
نگاه کن خوب دعوا میکنند!
فقط بلدن اسباب بازی هایشان را خراب کنن!
پسرعا اشک هم ندارند!
میترسند مردیشان زیر سوال برود!
می شنوی؟
ته صدایش,گریه ای بی صداست که با یک اغوش ساده قلب هر مردی را میشنود بدست اورد.
نگاهش کن؟؟؟
وقتی خسته است وقتی مریض است
ولی دلسوزی برایش نیست!!
پدرت وقتی مادرت نیست چقدر پیر است!!!
میدانم از پسر ها ناراحت�%8


atefeh
ساعت20:03---16 بهمن 1393
وقتی از عشقت جدا میشی…
اولش داغی…
میگی بیخیال باو دنیا رو عشقه…
ی چن ساعت ک میگذره…
هی تند تند گوشیتو چک میکنی…
عصبی میشی…
میری اس ام اسایی ک داده بود رو همشونو چندبار از اول میخونی…
میری تو گالری و به عکساش نگاه میکنی…
یدفعه گوشیتو میذاری کنار و خیره میشی ب رو ب روت…
فکر میکنی… ب همه چی… الآن کجاس ؟
چی کار میکنه؟
اونم دلش برا من تنگ شده؟
اونم داره کم کم ،کم میاره؟ چی شد اون دوست دارم گفتنا…؟
اون عشقم گفتنا… اون قول و قرارا…؟
حالا میری تو خاطراتت دنبال نشونی بگردی ک ببینی واقعا عاشقت بوده یا نه…
وارد خاطرات ک میشی دیگه کنترل اشکات دست خودت نیست…
این کارا میشه کار هر روزت..
دیگه شبا ب هم شب بخیر نمیگین..
دیگه صبحا به عشقش از خواب بیدار نمیشی…
دیگه امیدی ب هیچ چیزی نداری… دیگه *** عاشق *** نمیشی


اریکا
ساعت12:55---15 بهمن 1393
سلام وبت خیییییییییلی قشنگه. به منم سر بزن
پاسخ:mrc.hatman


A®ash
ساعت16:08---13 بهمن 1393
سلام عزیزم وبت حرف نداره عالیییییییه
لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن...دزضمن وبمم بیاخوشحال میشم
پاسخ:salam.mrc.ok hatman


ELHAM
ساعت22:33---12 بهمن 1393
رفتیییییییم استارژ ...15 ازموووون داااااریم استرس گرفتممممممم...

اخر بهمن اصفهان مسابقه کشورررری..

امیدواااااارم نه نییییاری البته خودم هنووو معلوم نی بررررم...
پاسخ:khoshbakhtane akhare bahman nistam,nazdike eide nabayad mizashtan


ELHAM
ساعت22:30---12 بهمن 1393
نادیااااااااااااا بیشعوووووووووررررررر

کجاااااااااااایییی.؟!؟!؟!

دلم برات تنگیده...بی معرفت
پاسخ:emshab miam bashgah khare


atefeh
ساعت15:45---12 بهمن 1393
خیلے وقته با هیچ چیزے جز مستے
یاـב روزاے خوش نمے افتم
هیچ چے تو زنـבگیم جـבے نیست
حتے شعرایے که برات گفتم
خیلے وقته براے بوسیـבن
هیچ شوقے نـבارم و سرבم
وقتے میگن چقـבر با احساسے
בوست בارم بگم غلط کرבم
عاشق خیلیا شـבم هربار
בختراے زیاـבے رو בیـבم
گاهے با عشق رو به راه شـבم
اما از ازבواج ترسیـבم
این בیگه واقعا غم انگیزه
هیچے قلبت رو مبتلا نکنه
בوست בارے یه شب بخوابے و صبح
زنگ هیچ ساعتے صـבا نکنه
هیچے تو زنـבگیم جـבے نیست
خیلے خوابم میاـב و بیـבارم
کاش ترکم کنے یه شب وقتے
گم شـבم لابه لاے گیتارم


atefeh
ساعت15:45---12 بهمن 1393
شـــــــــــــــــک نکــــن " دنــــــــــیا همیـــــــــــــــــنه :


مــرد بـــــــــودن درد دارد نامــــرد بــــــودن کــیـــف


خـــــوبـــی تـــــــاوان دارد بـــــــــــــــدی احـــتــرام


پاک باشــــی تــنـهایـــــی خیانـــــت کنـــی با کلاســی


امــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــا


دور بــــاشــــــــــــــــــی و تــپــــــنـــــــــــــــــــ ــــــــده


بــــهـــــــــــــــــــتر اســــــــــــت از ایـــــــــــــــــــــن کــــه


✔ نــــــــــــــــزدیـــک بـــاشــــــــــــــــی و زنــَــنـــــــــده


atefeh
ساعت15:43---12 بهمن 1393
ﺍﻫــــــﺎﻯ ﺑـــــــــــــــﺎ کــﻠــــــــــــــﺎﺱ

. . . . . . . . . . . .

ﺍﮔﻪ ﻏــــــــــــــــــــــﺮﻭﺭ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑــــﻲ ﻣﺤـــــــﻠــــﻲ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑـﻲ ﻏــــــﻴــﺮﺗـــــی ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺑـﻲ ﺣــــــــﻴـــﺎﻳـــــﻲ ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺗــــــــﻨـﻮﻉ ﻃـلــــبـﻲ ﮐـﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﻋـﻮﺿــــی بـــــــودن ﮐﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺗـــﻴـــــــــــــــﻎ ﺯﺩﻥ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﺧــــﻴﺎﻧــﺖ ﻭ ﻧﺎﻣﺮﺩﻯ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ .…

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﻗﻌـــــــــــــــﺎ ﺍﻳـــﻨﺎ ﮐــﻠـــــﺎﺱ ﺩﺍﺭﻩ ....

ﻣـﻦ ﻣﻴﺨــــﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﺑــﻲ ﮐــــﻼﺱ ﺗــــــﺮﻳﻦ ....

ﺍﺩﻡ ﺭﻭﻯ ﺯﻣـــــــﻴـــــﻦ بــــــــــــــاشــــــــم ....


atefeh
ساعت15:42---12 بهمن 1393
هـمــﮧ اפنــاے ڪــﮧ از مـــטּ مـتـنـفــرטּ چشــمـــﮧ בیــבטּ منــפ نــבارטּ פ

میـפֿـפاטּ ســر بـــﮧ تــטּ مــטּ نبــاشــﮧ :
.
.
.
مــטּ בارܢܢ ایــטּ پـســت פ بــا انـگـشـتــﮧ פسـطـܢܢ تــایـپ میــڪنـܢܢ . . .[!]


hamidreza
ساعت23:03---11 بهمن 1393
it is very good
پاسخ:tnx


maryami
ساعت22:51---11 بهمن 1393
يـــِ خــوآهــِـشـْ

ايـــنــْ مــَسـْتــِ رَوانــيــْ رو

بـــِ ـخــوآهــِـشـْ . . . .


maryami
ساعت23:03---9 بهمن 1393
سلام روزگار ...
چه میکنی با نامردی مردمان ...
من هم ...
اگر بگذارند ...
دارم خرده های دلم را ...
چسب میزنم ...
راستی این دل ...
دل می شود ؟


maryami
ساعت23:02---9 بهمن 1393
خيلی سخته عاشق

کسی باشی که روحشم

خبر نداشته باشه

اما خيلی شيرينه که

يواشکی عاشقانه

نگاهش کنی

و توی دلت بگی

خیلی دوستت دارم ...!!!

کاش میدونستی............؟؟؟؟


♥ ERN ♥
ساعت20:08---9 بهمن 1393

پاسخ:>_<


sara yekta
ساعت15:14---9 بهمن 1393
تجربه بهم ثابت کرده که ازیه سنی به بعددیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!برای مثال:میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)من رفتم بیرون! (شکل صحیح)--------------------------------------------------- ---------------------------لیلی شدم مجنون شدی ، شیرین شدم فرهاد شدی ، حوا شدم بعید میدونم آدم بشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
16:43 | یک شنبه 5 بهمن 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥