نگرفتی

 

تـا حــالا شـده هنــدزفــرے بــزارے گـوشـت دراز بڪـشــے... 

خــوابـتـــ‌ـ ببــره آبــــ بــره تــوش خـیــس شــہ؟؟؟ 

نـگــرفـتــے حــرفـمــو؟! 

هــــــــــــــــــــHeــــــ ــــــــــــــہ.... 

بـیــخـیال...!

 

 

+NADIA+



قروقاطی

http://kafehasheghan.blogfa.com/

نظرات شما عزیزان:

[̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅]
ساعت17:14---13 آبان 1394
سَلامَتــــــے اونایــــــے کِ رو جَدوَلْ میشینَنْ
هَمونایــــــے کِ دَمْپاییو صندل میبینَنْ
سَلامَتـــــے دِلایــــے کِه واسَتْ جونْ میدَنْ
سَلامَتـــــے عاشِقایــــــے کِ خیانَتْ دیدَن


ɱ ï ℓ ą đ 7
ساعت16:34---10 تير 1394
من مانده ام …

و انبوهی از اندوه …

و تو بهانه ی چشمانم کمی آرام تر از دیدگانم جدا شو . . .


░m░i░l░a░d░7░
ساعت22:33---17 خرداد 1394
انســان بــودن یعنــی این کــه…

وقتـــی بــا کســی مشتــاقــانه کوهــی را بالا رفتـــی…

امـــا…

رو قلــه حــس کــردی ازش بــی نـــیاز شــدی…

یــادت نــره کــه اون پاییـــن چقـــدر بهـــش نیـــاز داشتـــی.


سهیلا
ساعت22:02---2 خرداد 1394
هیچگاه در سختی های زندگی در نخواهم ماند،
زیرا که من با قدرت الهی آفریده شده ام.
هیچگاه از بودنم در این دنیا پشیمان نخواهم بود،
زیرا از میان میلیونها سلول به من شانس زندگی داده شد.
از سختی روزگار می رنجم اما از آن هم گذر خواهم کرد،
زیرا انسان در سختی آفریده شد.
از لذتها بهره میگیرم زیرا نعمت شادی به من داده شد.
به همگان عشق می ورزم و همگان به من عشق می ورزند.
همگام با زندگی پیش می روم و تجربه های تازه می آموزم، گاه خوب و خوشایند،
گاه تلخ و سخت اما…
باز می روم که بیاموزم…


░m░i░l░a░d░7░
ساعت15:40---31 ارديبهشت 1394
چه خوب میشه روزی که بیای منو در آغوش بگیری …

بخوام گله کنم بگی هیس …

دیگه هیچی نگو …

بگی همه کابوس ها تموم شد از حالا من و تو تا ابد با همیم تا ابد ..


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:39---24 ارديبهشت 1394
قالبت خیلی خوشگل شده
پاسخ:mrccc


سارا
ساعت11:31---24 ارديبهشت 1394
شاید یک روز، یک نفر

یک جوری آدم را بخواهد که خواستنش به این

راحتی ها تمام نشود...


سارا
ساعت2:57---23 ارديبهشت 1394

پاسخ :(((


░m░i░l░a░d░7░
ساعت17:55---16 ارديبهشت 1394
♘نـــَـہ مَـــنْ بَـــدم نَـــہ تـــــو ♘

♟نَــــہ جَــــوْ زدم نَــــہ خُــلْ ♙
♝نـَـــہ خــالــــیــم نــَــہ پُــر ♗
♛رو مـــغْــز مَـــنْ نَــــــدو ♕


elham
ساعت22:09---2 ارديبهشت 1394
are..

like eshghaam
پاسخ:mc azzm


░m░i░l░a░d░7░
ساعت18:45---30 فروردين 1394
ﻫــَـــﻤﻪ ﻣﯿﮕــَــﻦ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ
ﻣـَــﻦ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷـــَــﻢ ﺟـَ ــﻮﺍﺏ ﺳـَــﻼﻣــِــﺘـــَ ــﻢﻧـِــﻤﯿﺪﻡ


░m░i░l░a░d░7░
ساعت16:20---23 فروردين 1394
به بعضیا هم باید در کمال ناباوری گفت :

عزیز دلم اون خری که تو چشمای من دیدی

سایه خودت بود!


░m░i░l░a░d░7░
ساعت12:09---5 فروردين 1394
به بعضیام باس گفت:

اگه فک میکنی خیلی بارته

ماهم به عنوان یه

خر زحمت کش قبولت داریم!!!


reza
ساعت1:06---28 اسفند 1393
کنارت که هستم عمیق تر نفس میکشم …


تا هوای باهم بودنمان را مبتلاتر شوم


░m░i░l░a░d░7░
ساعت13:07---26 اسفند 1393
از وَقــتـی کـه تَــصمـیم گـِرفــتَم چــیزی نــبینم


خــیلی چـیــزآ دیــدَم...!


mahdy
ساعت15:29---25 اسفند 1393
شده گرفتم منظورو

نازنین
ساعت14:31---24 اسفند 1393
تا زمانی که
قلب شما نخواهد
به طور یقین مغزتان هرگز به چیزی باور پیدا نمی کند...


maryami
ساعت18:41---18 اسفند 1393
خیلی پست خووووووووبی بود...واس من خیلی شده
:-)


maryami
ساعت18:40---18 اسفند 1393
شیرین بهانه بود
فرهاد تیشه میزد تانشنود صدای
مردمانی که درگوشش می خواندند
بفهم دوستت ندارد.....


. ♫♬♪♛♛PARISA♛♛♫♬♪
ساعت20:36---14 اسفند 1393
مَن تُخسْ نیستَم☜تُخس مَنٍه ♚ دورَم پُرِهْ دُشْمَــنِهْ ⚡خَنجَر رِفیقْ پُشــــْـتَِمه⚡ ✌وَلی پیروزی تو مٌشْـــتَمِه♛ْ ♤ٱسْ بـــودَنَم رُوشـنِه♤ ❌لَفْظُُ و انقدْ کِــشْ نَدِه ❤چون بالاسریم عشقمه❤ .......... سلام عزیز از وبت خوشم اومد به وب منم سر بزن بهم خبر بده
پاسخ:ok azizam


atefeh
ساعت18:10---13 اسفند 1393
ﺗﻮﺑﻬــــــﺶ ﻣﯿﮕــﯽ
✵↩ﺩﺧﺘــــــﺮﺑــــازی↪✵
مـــــﻦ ﻣﯿﮕـــﻢ

✠↙لـــــاﺷــــﯽ ﺑــــﺎﺯﯼ↘✠

ﭼﻮﻥ❦ ﺩﺧـــــﺘﺮ❦ ﻭﺍﺳﻪ卐ﺑ‍ـــــــــﺎﺯﯼ卐ﻧﯿﺴ ﺖ

ﻭﺍﺳــــــﻪ

❀♥ﺯﻧــــــــﺪﮔــــﯿـــــ
پاسخ:likeee

atefeh
ساعت18:10---13 اسفند 1393
پسرکــــــــ خَســـتَه بـــــــــود...

آنقَدر کِـــــه یادَش رَفـــــت بَعـــــد اَز آخَریــــن پُک

ســــْیگار را پاییــــٍْٰٔن پَـــرت کُنَد...

نَــــــــه خودَش را....!


سارا یکتا
ساعت17:38---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............سر بزن .کامنت نمبدی فحش بده تا بدونم وبم می یای. خیلی دوس دارم فحش جدید یاد بگیرم فحش جدید چیزی بلدی؟؟؟؟؟؟؟بزور نباید سربزنی دوس دارم حضورت داوطلبانه باشه. اوکی؟؟؟؟
Az bi neti namordi?????
پاسخ:ok.miam.mordam baba


atefeh
ساعت18:29---11 اسفند 1393
ســـــَر یہ جروبَحـــــث ســـــاده چقـــَــد دور شدی ازم

یـــــادتہ میگُفـــــتے وِلت نمیـــــڪُنم بہ قرآن قســـــم

بہ هر کے دل بســــــــــتَم ازش بــَــــــــد دیدم

دیگہ عاشـــــق نمـــــیشَـــــم از عِشـــــق تــَـــرسیدم

مـــــیگن بہ هـــــرچے بــِـــخندی ســَـــرٺ میـــــاد

خــــُـدا بگـــــو بہ تنـــــہایے ڪے خَنـــــدیدَم


atefeh
ساعت18:28---11 اسفند 1393
انـבازه ے تمام نیمکــــــت هاے پــــــارک

حـــــــرف בارم

و تـــــو مـــــــثل همـــــــیشه

בیـــــرت شـבه!


atefeh
ساعت18:28---11 اسفند 1393
رفــــاقــتِ مــنو عشقـَــــم مثـلـــــہ پـیــــازه...

لایـــــــہ هاش بـہ هم چـسـبـیــכه...
هرکـــے بخـــواـכ جـــــכاموטּ کـنــــہ اشـکـش כرمیــــاـכ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|
15:37 | دو شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, | ♥beSt friendS♥